Guus Benneker

Mijn naam is Guus en ik loop al zo'n 15 jaar, waarvan 7 jaar bij verschillende Atletiek Verenigingen. Voor mij is hardlopen vooral een fijne manier om plezier te maken, mijn gedachten op een rij te zetten, mindful met mezelf en mijn omgeving om te gaan en om te ervaren dat ik meer kan dan ik denk. Als trainer vind ik het belangrijk om oog te hebben voor een fijne groep en aandacht voor het individu. Naast sporten ben ik ook een vervent kunst bezoeker en muzikant, dus daar knoop ik ook graag een gesprekje over aan!

Rooster